Konsultācija pa tālruni: +371 66 164 065; Konsultācija pa e-pastu: info@tavssapnis.lv

B.U.J.

Vispārīgi jautājumi

 

1. Cik ilgā laikā notiek piegāde?

Piegāde parasti aizņem 2-3 d.d., izņemot gadījumus, kad pasūtījumi tiek šūti vai ir svētku laiks.

 

2. Vai jūs izrakstāt faktūrrēķinus un PVN rēķinus iepriekš?

Jā, mēs izrakstām. Pēc sūtījuma nosūtīšanas, jūs automātiski e-pastā saņemsiet PVN rēķinu ar rekvizītiem, ko norādījāt, veicot pasūtījumu.

 

3. Vai ir iespējams veikt apmaksu piegādes brīdī?

Jā, apmaksu par pakas piegādi var veikt pie kurjera ar kredītkarti.

 

4. Vai ir iespējams veikt pasūtījumu, zvanot, rakstot e-pastu vai Facebook privāto ziņojumu?

Jā, sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim jums veikt pasūtījumu.

 

5. Vai ir iespējams atgriezt preci, kas nav iepatikusies?
Jā, atgriešana ir iespējama, ja tā nav neatgriežama prece. Visu informāciju atradīsiet sadaļā "Noteikumi".

 

6. Vai sūtāt preces uz ārzemēm?

Jā, mēs veicam sūtījumus uz ārzemēm, izmantojot Lietuvas pasta pakalpojumus.

 

7. Vai jums ir fizisks veikals?

Jā, mūsu fiziskais veikals atrodas adresē Jurbarkas, Dariaus ir Girėno 79A.

 

8. Vai fiziskajā veikalā jums ir viss tas, kas interneta veikalā?

Jā, visas preces, kas atrodas interneta veikalā, ir pieejamas arī fiziskajā veikalā.

 

9. Vai, pērkot vairumā, piemērojat atlaides?

Mēs neesam vairumtirgotāji, tāpēc mums nav īpašu cenu noteiktiem daudzumiem. Mēs piemērojam atlaides individuāli, atkarībā no daudzuma.

 

10. Vai jūs šujat pēc izmēra?

Jā, mēs šujam pēc individuāliem izmēriem. Mēs varam sašūt aizkarus, gultas veļas komplektus, palagus, guļammaisus, kokonus, autiņus utt. Lai veiktu pasūtījumu - sazinieties ar mums.