Konsultācija pa tālruni: +371 66 164 065; Konsultācija pa e-pastu: info@tavssapnis.lv

B.U.J.

Vispārīgi jautājumi

 

1. Cik ilgā laikā notiek piegāde?

Piegāde parasti aizņem 2-4 darba dienas, izņemot gadījumus, kad pasūtījumi tiek šūti individuāli vai ir svētku laiks.

 

2. Vai jūs izrakstāt PVN rēķinus?

Jā, pēc pasūtījuma izsūtīšanas Jūs automātiski saņemsiet PVN rēķinu savā e-pastā.

Ja pasūtījumu vēlaties veikt kā uzņēmums, sadaļā ''Jūsu informācija'' izvēlieties ''Nepieciešams faktūrrēķins uzņēmuma vārdā'' un ievadiet visu nepieciešamo informāciju.

Pēc pasūtījuma veikšanas lūgums papildus informēt mūs, ja pirkumu veicat kā uzņēmums.

 

3. Vai ir iespējams veikt apmaksu piegādes brīdī?

Nē, šobrīd ir iespējama tikai priekšapmaksa.

 

4. Vai ir iespējams veikt pasūtījumu, zvanot, rakstot e-pastu vai Facebook privāto ziņojumu?

Jā, sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim jums veikt pasūtījumu.

 

5. Vai ir iespējams atgriezt preci, kas nav iepatikusies?
Jā, atgriešana ir iespējama, ja tā nav prece no neatgriežamo preču saraksta. Visu informāciju atradīsiet sadaļā "Noteikumi".

 

6. Vai sūtāt preces uz ārzemēm?

Jā, mēs sūtām arī uz ārzemēm, izmantojot Lietuvas pasta pakalpojumus.

 

7. Vai jums ir fizisks veikals?

Jā, mums ir fiziskais veikals, kas atrodas Lietuvā. Adrese: Dariaus ir Girėno g. 79A, Jurbarkas, LT-74185

 

8. Vai fiziskajā veikalā jums ir viss tas, kas interneta veikalā?

Jā, visas preces, kas atrodas interneta veikalā, ir pieejamas arī fiziskajā veikalā.

 

9. Vai, pērkot vairumā, piemērojat atlaides?

Mēs neesam vairumtirgotāji, tāpēc mums nav īpašu cenu noteiktiem daudzumiem. Mēs piemērojam atlaides individuāli, atkarībā no apjomiem.

 

10. Vai jūs šujat pēc individuāliem izmēriem?

Jā, mēs šujam pēc individuāliem izmēriem. Mēs varam sašūt aizkarus, gultas veļas komplektus, palagus, guļammaisus, kokonus, autiņus utt. Lai veiktu pasūtījumu, sazinieties ar mums.