Bezmaksas piegāde no 75€ uz pakomāti
Iepirkuma grozs

Noteikumi

1. Kopējie noteikumi

Šie pirkšanas-pārdošanas noteikumi (tālāk- “Noteikumi”) ir juridiski obligāts dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, Jums iegādājoties preces interneta veikalā TavsSapnis.lv (tālāk – “interneta veikals”).

 

2. Pirkšanas-pārdošanas līguma noslēgšana

2.1. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju ir uzskatāms par noslēgtu kopš brīža, kad Pircējs interneta veikalā, izveidojis preču grozu, norādījis savu piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un iepazinies ar TavsSapnis.lv noteikumiem, nospiež pogu “Pasūtīt”.

2.2 Atsūtītais pasūtījuma apstiprinājums e-pastā ir priekšapmaksas rēķins, saskaņā ar ko, tiek veikts maksājums.

 

3. Pircēja tiesības

3.1 Pircējam ir tiesības pirkt preces interneta veikalā šajos noteikumos norunātajā kārtībā.

3.2 Pircējam ir tiesības atteikties no preču pirkšanas-pārdošanas līguma ar interneta veikalu.

3.3 Pircējam ir tiesības radušos strīdus risināt Eiropas Komisijas radītajā Elektronisko lietotāju strīdu risināšanas platformā, kas sniedz iespēju uzņēmējiem, kas Latvijā un citās Eiropas Savienības valstīs nodarbojas ar e-tirdzniecību, un Latvijā un citās Eiropas Savienības valstīs dzīvojošiem lietotājiem radušos strīdus atrisināt internetā: https://www.ecclatvia.lv/en/

 

4. Pircēja saistības

4.1 Pircējs uzņemas atbildību samaksāt par precēm 2 (divu) darba dienu laikā no pasūtījuma iesniegšanas. Ja noteiktajā termiņā Pircējs nesamaksā par precēm, tās tiek atgrieztas noliktavā un pasūtījums tiek anulēts.

4.2 Ja Pircēja reģistrācijas formā norādītā informācija mainās, Pircējam nekavējoties tā ir jāatjauno.

4.3 Pircējs, lietojot interneta veikalu, piekrīt šiem pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un viņam ir pienākums tos ievērot.

4.5 Maksājot par precēm, Pircējs norāda pasūtījuma numuru.

 

5. Pārdevēja tiesības

5.1 Ja Pircējs mēģina traucēt interneta veikala darbībai vai stabilai funkcionēšanai, Pārdevējs, bez iepriekšējā brīdinājuma, var ierobežot, liegt iespēju izmantot interneta veikalu vai, īpašos gadījumos, anulēt Pircēja reģistrāciju.

5.2 Ja ir radušies neparedzēti apstākļi, Pārdevējs var uz laiku vai vispār pārtraukt interneta veikala darbību, iepriekš nebrīdinot Pircēju.

5.3 Pārdevējs var vienpusēji mainīt šo noteikumu nosacījumus.

 

6. Pārdevēja saistības

6.1 Radīt visus apstākļus, lai Pircējs varētu pareizi izmantot interneta veikala pakalpojumus.

6.2 Piegādāt pasūtītas preces uz Pircēja norādīto adresi.

6.3 Ja ir radušies neparedzēti apstākļi un Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam viņa pasūtīto preci, Pārdevējs apņemas piedāvāt analogu preci, un, Pircējam atsakoties pieņemt preces analogu, atgriezt viņam samaksāto naudu 14 dienu laikā.

 

7. Preču piegāde

7.1 Preces piegādā kurjers uz adresi, kuru ir norādījis Pircējs vai uz pašapkalpošanās pakomātu, kuru norāda Pircējs veicot pasūtījumu.

 

8. Preču atgriešana

8.1. Preču atgriešana notiek saskaņā ar 2001. gada 29. jūnija Lietuvas Republikas Zemkopības ministra rīkojumu Nr. 217 “Par preču atgriešanu un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu”.

8.2. Atgriežot preci, tai ir jābūt pilnībā nokomplektētai. Par pilnu preces nokomplektēšanu un iepakošanu ir atbildīgs Pircējs. Ja prece nav pilnībā nokomplektēta un attiecīgi iepakota, Pārdevējs preci nepieņem.

8.3. Precei jābūt atgrieztai tādā iepakojumā, kādā tā tika piegādāta. Iepakojumam jābūt nesabojātam, tīram, pareizi sagatavotam un iepakotam.

8.4. Pircējam atgriešanas izdevumi netiek segti, izņemot gadījumus, kad prece tiek atgriezta preces kvalitātes dēļ.

8.5. Dažādu ekrānu izšķirtspēju dēļ, preces krāsa ierīcēs var atšķirties no attēlā redzamās. Tādā gadījumā, ja prece tiek atgriezta, Pārdevējs nesedz atgriešanas izdevumus. Atgriešanas izdevumus apmaksā Pircējs.

8.6. Lietuvas Republikas zemkopības ministra 2001. gada. 29. jūnija rīkojumā Nr. 217 apstiprinātu Preču atgriešanas un apmaiņas noteikumu 14. punktā noteikts, ka, ja Pircēju neapmierina nopirktās preces forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, izņemot pārtikas preces, viņam ir tiesības 14 dienu laikā, ja Pārdevējs nav noteicis ilgāku termiņu, mainīt to uz analoģisku preci.

8.6.1. Ja Pārdevējam nav apmaiņai nepieciešamās preces, tad Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atgriezt preci Pārdevējam un atgūt samaksāto naudu. Kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece, mēs, TavsSapnis.lv apņemamies pieņemt nekvalitatīvo preci un apmainīt to pret analogu preci vai atgriezt Pircēja samaksāto naudu par preci un sūtījumu. Nauda tiek atgriezta Pircējam uz norādīto bankas kontu 14 dienu laikā.

8.6.2. Pircējs var atgriezt preci, kas to neapmierina, ja tā netika lietota, tā nav bojāta un nav zaudējusi jaunas preces izskatu. Preces vai to iepakojumu izskata izmaiņas, kas radās preces aplūkošanas laikā, netiek uzskatīti par būtiskām preces izskata izmaiņām.

8.7. Balstoties uz LR noteikumiem, kad Pircēju neapmierina preces forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, netiek mainītas un atgrieztas šīs preces:

  • audumi;

  • vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļa;

  • zīdaiņu apģērbs;

  • zeķubikses, zeķes, puszeķes un citi līdzīgi izstrādājumi;

  • šūti vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakškrekli, naktskrekli, pidžamas un līdzīgi izstrādājumi;

  • krūšturi, korsetes un līdzīgi izstrādājumi;

  • gultasveļas piederumi (matrači, vates segas, stepētas dūnu segas, dekoratīvie spilveni, pufi un spilveni);

  • pēc individuāla pasūtījuma ražotas preces (pēc klienta mērījumiem šūta gultasveļa, aizkari un tml.).

 

9. Preču atteikums:

9.1. Ja vēlaties atcelt savu pasūtījumu, kas jau ir iepakots, piemērojam iepakojuma maksu 1 eur un atmaksājam mazāku summu 1 eur (sūtījuma iesaiņošanai tiek izmantots iepakojums, uzlīme, reklāmas uzlīme, kas vairs neietilps nākamais sūtījums un tādējādi nav ilgtspējīgs);

9.2. Ja sūtījums, par kuru ir samaksāts, tiek atgriezts (piemēram, neatgūts no pasta nodaļas), tas tiek vai nu nosūtīts atkārtoti pēc tam, kad pircējs ir apmaksājis atkārtotas nosūtīšanas izmaksas, vai arī tiek atmaksāta nauda, atskaitot atpakaļnosūtīšanas pasta izdevumus. Par to vienojas ar klientu pa tālruni vai e-pastu. Ja pēc sūtījuma atgriešanas mēs nevaram sazināties ar klientu pa e-pastu vai tālruni un sūtījums ir apmaksāts, mums ir pienākums saglabāt sūtījumu 1 mēnesi. Ja pēc mēneša klients no mums nesaņems nekādu atbildi, sūtījums tiks atmaksāts uz kontu, no kura tika apmaksāta prece, atskaitot atpakaļnosūtīšanas izmaksas.

9.3. Lai atceltu pasūtījumu, kas jau tiek gatavots (piemēram, jau ir sagriezti izmērītie audumi vai jau ir izgatavoti aizkari vai citi izstrādājumi, kuru piegādes termiņš ir ilgāks par 3 darba dienām), tiek piemērota maksa 3 € apmērā. Šī summa tiek atskaitīta no klientam atmaksājamās summas.

10. Atbildība

10.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par reģistrācijas formā norādītās informācijas atbilstību. Ja Pircējs neiesniedz precīzus datus reģistrācijas formā, Pārdevējs nav atbildīgs par no tā izrietušām sekām.

10.2. Pircējs atbild par savām veiktajām darbībām, lietojot interneta veikalu.

10.3. Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu mājas lapā norādīto informāciju, pat ja Pircējs nokļūst tajā mājas lapās uzspiežot uz Pārdevēja interneta veikalā esošajām norādēm.

10.4. Gadījumos, ja ir radušies bojājumi, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei radušos zaudējumus.

10.5. Bojājuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina zaudējumus otrai pusei.

 

11. Informācijas sūtīšana

11.1 Pārdevējs visus ziņojumus Pircējam sūta uz reģistrācijas formā norādīto e-pasta adresi.

11.2 Pircējs visus ziņojumus un jautājumus sūta uz Pārdevēja interneta veikala sadaļā "Kontakti" norādīto e-pastu.

 

12. Beigu nolikumi

12.1 Šie Noteikumi izveidoti, vadoties pēc LR tiesību aktiem.

12.2 Visas neskaidrības, kas radušās šo noteikumu izpildīšanas dēļ, tiek risināti sarunu veidā. Ja nav iespējams vienoties, strīdi risināmi LR likumos noteiktajā kārtībā.

12.3. Interneta veikalā esošos materiālus vai to daļu ir aizliegts jebkādā veidā kopēt vai izplatīt bez www.TavsSapnis.lv piekrišanas.